Arkadaşlar kızım 20 aylık alttan ikinci azı dişleri gelşyor iki tane kabarmış iki gündür vucut sıcaklığı 37_37.5 arası hiçbirşey yemiyor herşeyden bir ısırık alıp acı diyor sadece normal süt içiyor oda yarım bardak bile değil normalde yiyen bir bebek mama diye ağlıyor ne yaptıysam acı deyip yemiyor ilk azı dişlerinde böyle yapmamıştı üzülüyorum çok geçicidr inşallah sizin bebişler nasıl