Merhabalar, 34 aylık kızçemle tuvalet eğitiminde başladık . Bugun 6. Gün ama çok önemli bir sorun var yapmıyor oturuyor ama yapmıyor dün 4 saat çiş tuttu yeterli sıvı alımı olmasına rağmen. Deneyimli anneler bu sorunu nasıl aşanilirim? Psikolojik olarak çok yoruldum şimdiden. Mümkün mertebe konuşuyorum sakin olmaya gayret ediyorum ödüllendiriyorum ama yok. Geceyi ve kakayı geçtim daha çiş olayını halledemedim. Lütfen öneri verin bana