yeniann benim de bebeğimin ayak baş parmağı bi an öyle olmuştu. Ben uzadığı için tırnak batması gibi olduğunu düşünmüştüm. Buradaki arkadaşlar, tırnağın altına pamuk vs önerilerde bulundular. Ben tırnağı güzel kesip bi şey yapmadım düzeldi. Sizde dikkatlice tırnağını kesebilirsiniz 🥲 geçmiş olsun 🌸