SerenGltkn Benimkide 3.5 aylıkken başladı tam 4 aylıkken bildiğiniz uyuyamıyordum artık direniyor uyumuyor hep ağlıyordu ne yapıcamı şaşırmıştım. Normalde kucağıma alıp dolaşırdım ya da pilates topunda uyursu yok odaya girince basıyordu çığlığı. Artık bir kaç gün çarşamba salladım o derece. Şu an4 ay 18 günlük 2 gündür normal şekilde uyuyor çok şükür ama bazen meme reddediyor. Geceleri de eskisi gibi deliksiz uyumuyor sık uyanmalar başladı maalesef umarım atlatırız bir sonra ki diş sağlam kalmalıyım.