ArvenMom Lazerlimunafik normal de aşırı dokunur bana ben şuan yurt dışındayım daha yeni yeni içmeye başladım rahatsız etmedi ama türkiye de içtiğimde çok rahatsız oluyordu midem coca cola içemiyorum tadı kötü geliyor ama pepsi güzel iyi gidiyor sıcak hava da
Lazerlimunafik ArvenMom Ben bi defa içmiştim tatsız gibi geldi bana yani o asit tadı falan farklıydı yada bana öyle gelmiş olabilir önceden çok içerdim 🤭
Gul-42 Lazerlimunafik nıye ıcmeyecez😀boykot dıyemı ha ben ıcmıyorum zaten ıkı aydır dıyetısyenle dıyetteyımde ama mangalın yanına esım pepsı alıyordu sımdı cola turka alıyor
glrrak Dedektifgadget Yok boykot ürünü canım İnternette yazar zaten ama her siteye de güven olmuyor Pepsi de boykot
Lazerlimunafik Gul-42 kolanın asiti güzel yaz aylarında özellikle soğuk şekilde içince tüm gün güneşin altında dolaşablyorum 🤭