Serkanm3 bence biraz sakin olun yaptığınız çok çok yanlış meyveli sütler çok kötü nadir içiririm safi şeker kalkamıyorsanız devam sütü içirin pınarın aslında o bile zararlı süt mideyi şişiren birsey bu arada benim oğlumda hep erken kalkar 3,5 yaşında bugün mesela 7,de kalktı 7,30 gibide kahvaltısını hazırladım