Deletedmom_119 rota süt alerjisi olan bebeklere yapılmıyor bizim süt olduğu net olmasına rağmen yaptırdık mesela ben bu konuda çok görüş aldım hepsinin bana söylediği bu oldu , hatta Osman Gönülalda aktif kanlı kaka yoksa yapılması gerektiğini söylediğini biliyorum . Bu tabi sizin kararınız bir şey diyemem son 2 senedir yapılan tüm alerji çalıştaylarında rota aşısı yapılmalı şeklinde dediğim gibi sizin kararınız ki bizim çoklu besin alerjimiz var bide süt ve süt ürünleri yumurta susam ve şimdi gluten eklendi onun dışında kırmızı hiçbir sebze meyveyi henüz tüketemiyoruz kuruyemiş alerjimiz var mı henüz bilmiyoruz çok karışık yani :(