motherthea 1 numara kullanırken böyle sorun yaşamadım 2 numara çok ağır kokuyor sizinde böyle mi sorun mu var acaba
[silindi] motherthea İçindeki vitaminler 1 numaraya göre farklı. Bana çikolata kokusunu anımsatmıştı.
hayalperest2310 motherthea kızm reddetmişti birde kabızlık yapmıştı 10.aydq tamamen bıraktı içirtemedim