8.5 aylık oğlumda 4-5 aydır geçmek bilmeyen hırıltı var. Zaman zaman azalıp artış gösteriyor ama bir türlü geçmiyor. Bunla beraber sesten hissedilen balgam öksürük burun akıntısı da var. Kaç tane doktora götürdüm. Ventolin vermekten başka bişey yapmadılar. Basına gelen var mı ? Ne yapabilirim ne kullanabilirim nasıl çözebilirim ?