Yemin ederim artık çıldıracağım. Bebeğim 3,5 aylık 2 aylıktan beridir sürekli burun akıntısı tıkanıklık öksürük var. Doktora daha dün gittik alerjik bir yapısı olduğunu söyledi zaditen Damla yazdı Bir de burun spreyi 5 günlük. Gerçekten yoruldum bir buçuk aydır sürekli ya öksürük ya burun tıkanıklığı çekiyoruz. O öksürdükçe zaten benim içim gidiyor. Ne yapacağım nasıl düzelteceğim bilmiyorum 🤦 hadi burun tıkanıklığına serum fizyoloji ile düzeltiyorum ama bu öksürüğü nasıl düzelteceğim bilmiyorum damla’yı falan da kullanıyorum ama geçmiyor