baharkiz Kızlar sezaryenimden 3 ay geçti şu sıralar rahmimde regl ağrısı gibi soğuk olmuş gibi bi ağrım var. Elimi basıncada vıcık doye bi ses geldi sanki içi su doluymuş gibi 40 kontroküme gidememiştim acaba normalmi böyle olmasl