Beyzaveduru Benim kızımda öyle sadece canı yanınca ağlar. En fazla mzııdrdardı sıkılınca. Öyle olmasına alıştığımız için ağlayınca korkuyorduk bişey var diye. Şimdi 14 aylık ağlamanın gücünü farketti istemediği şeylerde ağlıyor. Normal yani keyfini çıkarır
meteli gncglozclk evet benim oğlum iğnede falan ağlar ama ınga der biter bende çok korktm bide iki su onbir günlüğüz ve bas tutmamız çok yok🥹
gncglozclk meteli benım kızım da tutamıyordu o zaman hemen düşüyordu başı yüz üstü koyduğum zaman bıle yenı yeni kaldırır nefret ediyordu basını kaldırmıyordu
ahseney Kız sen iyi misin al duanı geri çabuk.Sakin uslu bir bebeğin var işte.Hurafelere takılma boşver.Uslu olsun gittiğin yerde en azından rahat olursun.Ağlarsa bu sefer herkes bir fikir söyler kafan karışır daha çok stres olursun bu kadar evhamlı olma.
meteli gncglozclk yaa öyle mi kaç aylıkken yüz üstü kaldırdı dün biz doktora gittik doktor biraz korkuttu beni ondan soruyorum içime ferahlık veriyorsunuz
gncglozclk meteli 5 ay 12 gunluk 3 hafta oluyordur kaldıralı kollarıyla destek almaya baslayalı da 2 hafta anca oda cok degıl her bebegın gelısımı farklıdır buna ragmen kızım aşırı hareketliydi hep basını dogdundan beri kaldırırdı doktor hayret ederdi donmeye de 4 aylıkken basladı ama destekledim hep size ne dedı doktor
meteli gncglozclk kan aldılar kaşlarına baktılar çok şükür bi sıkıntı yok dediler bir ay yine takip edilecek yoksa cocuk nörolojisine gönderecek
egekulk meteli benimkinde öyleydi suanda 5 aylık atada ağlıyor ağlamazsa çığlık atıyor bir süre sonra açılıyor yani 😀
motherisbackk meteli ağlamasııın ya işte ne kadar müthiş bir şey😂 kızım doğduğu günden şuan 14 aylık hala ağlıyor 😂 huyu ağlamak😬
miracveannesii meteli Benim oğlumda öyleydi ağlamayi bilmiyor fakan diyorlsrdi hep sakin bir bebektide masallah şuan tam 9 aylık evde yapışık geziyoruz sürekli kucağımda olmak istiyor tuvalete gidkce arkamdan ağlıyor mizirdanuyor 8 aydan sonra çocuğa bir duygusallık yüklendi ufacık şeye ağlıyor desem yeridir 😄 çok komik gibi ama ayrılma kaygısı yaşıyorlarmis ondan muhtemelen
gizem231217 meteli Burda çocuğu 2 dakika aglamasin da rahatlayalim diyip duran insanlar var . 7 ayligiz sabahtan aksama mizirdanir aglar psikolojim bozuldu artik . Bence aglamaya cok heveslenmeyin
Deletedmom_120 meteli benim kız baya kucakta dik tutuyor kafayı tumy time yapıyoruz kafasını kaldırıyor ama her bebek farklıdır 🌸
acemianne97524_ meteli maşallah biz ilk 7 ay ağladık şimdi 11 aylık sürekli mız mız ah birde ne derdi var bilsem