nevrq bebiş daha çok küçük suyla midesini doldurursan kilo kaybı yaşar daha az emer ya da mama içer çünkü. Şimdilik mama veya anne sütü yeterlidir. Ben sadece hasta olduğunda veya balgam falan olduğunda veriyorum. Ona da üç aylikta başladım bir ölçek