Merhaba anneler bebeğim 40 günlük sütüm olmadığı için mama ile besleniyor bu durum moralimi çok bozuyor sadece benmişim gibi mama ile besleyen aranızda mama ile besleyen var mı bide kaç saatte kaç cc veriyorsunuz bebekleriniz kaç aylık bizimki verdiğimde 150 cc ye kadar içiyor başka türlü doymuyor bu çok mu 40 günlük için zararı olur mu 4 5 saatte bir 150 içiylr