sehribany Merhabalar oda sıcaklığı 26-27 den aşağı olmayacak şekilde klimayı ayarlıyorum tavana vurduruuyorum fen ayarı düşük şekilde fakat bebeğin 2 gündür hapşırıp öksürüyor öksürüğü arttı hatta bu kadar öksürüğüne şahit olmadım napcam bilemedim
Anatotales sehribany klima filtreleri temizlenmiş miydi tozda yapabilir ama klima havayı kurutuyor o da yapar
1cocuksevdasi sehribany havayı kurutuyor olabilir nemlendirciniz yoksa kavanozlara su doldurup koyabilirsiniz kışın öyle yapıyorum ben sabahları hep boğazımız kuru ve acıyor olarak uyanirdik öyle çözüm bulduk
Deletedmom_115 sehribany bende aynı şekilde yapıyorum klimayı ama bugün kızımda öksürük var boğazı şişmiş gibi sanki çok yutkunamıyor. Ağrı kesici verdim biraz daha iyi
sehribany Burnu akıyo gözleri ıslanıyor öksürük devam ediyor hafif de ateşi var bağlamı şaşırdım evde yapılabilecek bir şey var mu acaba
mirooooo sehribany bence doktota götürün ilerlemeden bide bulunduğu havaya nemlendiriciniz yoksa alın kücük cihazlar oluyor ya