Rayndanss yanlış bilgi vermek istemem asla ama biz sağlık ocağının verdiği damlayı kullandık 7 ayında hala dişlerde bisey yoktu kabarcıklar oluyordu huzursuzluk vardı ama çıkmamıştı.7 aylıkken d vitaminin ampulü verin dediler onu aldım kırıp verdim 1 hafta içinde disi yardi. 8 ayına girdi bu ay yine alıp verdim 3 gün içinde dişi bardağa çıt çıt değmeye basladi.1 yaşına kadar her ay 1 kez alıp ondan vermeyi düşünüyorum. Bize bir yan etki yapmadı doktorunuza danışın onu deneyin.