Efelar8 Merhaba Nerden başlayayım bilmiyorum, 23 aylık kızım var. Kızım bana çok bağlı dipdibeyiz her zaman. Beni görmediği an kıyametler kopuyor evde tuvalete gidiyorum mesela kapıya vuruyor ağlıyor çıkana kadar. Onu kucağımdan indirip yere bırakıyorum kendini yere atıp hüngür hüngür ağlıyor benden başka kimseye gitmiyor. Hep yanında oturayım istiyor. Oyun oynuyor mesela uzanıyorum hemen üstüme geliyor dakikalarca üstümde oynuyor. Yazın bu durum daha can sıkıcı olmaya başladı hava zaten sıcak yapış yapış oluyoruz. Bildiğiniz kanguru ve yavrusu gibiyiz bakın 1 dakika bile ayrılmak istemiyor benden. Benzer durumları yaşayan var mı? Lütfen konuyu bazılarınız farklı yere çekmeyin yani çocuğun seni istiyor seni seviyor olsun ne güzel gibi yorumlar yapmayın… İnanın bana bir fincan kahveyi tek başıma içecek kadar özelim yok. Ben yemek yerken bile kucağımda artık bunaldım bu durumdan. Duşa bile birlikte giriyoruz o kadar diyorum yani. Ne benden başkasına gidiyor ne de duruyor. Ben vermediğim süre kimsenin elinden yemek bile yemez. Sabah 6 gibi uyanıyor yatağımdan kalkıp onun yanına uzanıyorum öyle uyuyor uyanıp yanına uzanmazsam hüngür hüngür ağlıyor. Artık ciddi anlamda bunaldım bakın evladımdan bunalmadım, bu bence anneye düşkün olmanın ötesinde birşey. Sabrım tükeniyor artık bazen kucağımdan indirip dakikalarca ağlamasına müsade ediyorum. Mutlu anne mutlu bebek gerçekten. Fikir verebilecek biri var mı acaba?
alinduhatg Efelar8 kızım 21 aylık hepsıni yaşıyorum 3 aydır böyle parkta bile elimden tutup kaydıraga çıkarıyor bende bunaldım istemsiz bağırıyorum evladıma değil artık yeter diye babasına bile gitmiyor yemek yaparken bıle bacaklarıma sarılıyor resmen tuvalete tek gitsem mutlu oluyorum çare varmı yok mu bilmiyorum sofradan karnım tok kalkamıyorum memnun olmuyor olmuyor gereksız yere ağlıyor
seheeeeer1 Efelar8 ama ben güzel günler görücez diye umut etmiştim tüm Umutlarım söndü şu an 14 aylık birebir aynısını yaşıyoruz sanki beni kaçıracaklarmış gibi davranıyor ve geceye kadar birbirimize yapışıyoruz terden 😣
nymeria_ Efelar8 13 aylık kızım var bahsettiğiniz çoğu seyi yasiyorum gun icinde Biraz daha büyüsün geçer diye düsünüyodum ama sizin ki daha büyükmüş ve daha da yapısık Bi gözüm korkmadı değil ben geçer diye beklerke büyüyünce daha mi beter olucak acaba Ayrıĺık kaygısı diye dusunuyorum bide kizim dogdugundan beri beraberiz nereye gidersem goturdum birine birakipta onsuz disari ciktigim nadirdir acaba o da mi etken diye dusunuyorum arada
MnkKrtl Efelar8 benim oğlumda öyleydi şimdi biraz daha rahatım 20 aylık olucak tuvaletin kapısını bile kapatamıyorum illa görücek evde babasıyla oyun oynarken bile hep gözleriyle beni takip ediyor ordamıyım değilmiyim yanlarında yoksam hemen koşar gelir odalarda arar benden başkasında uyumaz yemeğini başkası besliyosa asla bitirmez bi iki kaşık sadece onuda bazen yapar çoğu zaman yemez. Allah yardımcımız olsun
Efelar8 alinduhatg Ay evet gerçekten bizim de öyle birebir aynısı😔😔 hiç birşeyden memnun olmuyor yüzü gülmüyor. Etrafında ki herşeyi kırık döküyor.. Yani bilmiyorum nasıl olacak. yakın çevremde falan da görmedim böyle olan herkes kızın zor bir çocuk diyor gerçekten de öyle 2 yaş sendromumu bilmiyorum
Defne0909 Kızım 2 ay sonra 3 yasinda olacak bu durumlari 2 yasta yasamistik biraz olsun babasinda anane ve dedesinde duruyordu ama şu bir kac gundur ne olduysa tekrar bana yapisti.inanilmaz bunaldim bende istemsiz sesimi yükseltiyorum arkami dönsem anne annee..Ananesi ust kattimda oturuyor bes dkligina asagiya insem feryat figan mahalleyi inletircesine agliyor bacagima yapisiyor neden boyle yapar,boyle anlar da ben ne yapmaliyim onerisi olan varsa yazabilirse cok sevinirim bende😢
Efelar8 Defne0909 Bende kendimi 2 yaş sendromu diye kandırıyordum değilmiş o zaman 😔 bilmiyorum niye böyleler yani. Aynı şekilde benim kızım da öyle yıkıyor ortalığı odada göremesin beni çığlık çığlığa bağırıyor ağlıyor
Humas Benim bebeğimde 14 aylık 6 aylıktan beri bu şekilde kimseye gitmiyor babası dahil şimdi kilo aldığı için daha da zor taşıması kucağımdan hiç inmiyor geçen akrabamizin biri yürümüyor sanmış o kadar kucakta duruyor büyüyunce geçer saniyordum şuan yıkıldım
Efelar8 Humas Maalesef bu durum bazen uzun sürüyormuş. İşimiz zor sanırım 😔 bu şekilde devam ederse destek almaya çalışacağım. Geçen gün ucuzluk pazarına gittim yengeme bıraktım çocuklarda vardı hemen alt sokaktaydı mağaza. Girdiğim gibi yengem aradı kıyameti koparıyor gel hemen dedi hiç birşey almadan geri geldim oda oda gezmiş aramış beni herşeyi fırlatmış. Sabrım tükeniyor maalesef
Efelar8 seheeeeer1 Bacım belki düzelir senin kuzun 😔 benim kızım doğduğundan beri çok zor bir bebek büyüsün düzelir dedim büyüdü yine aynı mutfakta o kadar ayağımın altında ki artık iş yapamıyorum bacaklarıma yapışıyor. Bu süre ne kadar sürecek bilmiyorum ama yıprandm bu sürede saçımda o kadar beyaz çıktı ki artık şaşırıyorum
Efelar8 nymeria_ Bende hiç ayrılmadım kızımdan nadir sayılır yani uyurken anneme yengeme bırakırdım uyanana kadar gelirdim. En zoru da gece uyanıp yanına uzanmamı istiyor dakikalarca uyumasını bekliyorum yanında artık belimin ağrısına dayanamıyorum kopuyor resmen belim gece bile rahat yok yani
Efelar8 MnkKrtl Aynıları resmen 😔 gerçekten bazen diyorum ki benim çocuğum ne zaman büyüyüp düzelecek acaba. Belli bir yaştan sonra kreşe vermeyi düşünüyorum böyle olursa imkansız zaten. Etrafımda ki herkes bakıcı olsak senin çocuğuna asla bakmayız diyorlar bakın o kadar zor bi bebek
alinduhatg Efelar8 bayramda herkes Allah sabır versin dedi 😂 oturmak nedir bilmiyoruz sürekli haraket halinde istemediği şey olunca elindekileri atıyor ağlıyor
selmayesil Çok benzer durumları yaşadık su içemiyorum su, bırakmıyordu gidip alayım, şimdi 3,5 yaşında, komşulara gitmek istiyor, babaannesinde kalmak istiyor, değişecek annesi bu da bir dönem, yorucu ama sabırlı olmaya çalış.
Efelar8 selmayesil Ay inşallah düzelsin böyle kalmasın da. Gerçekten yıprattı bu süreç beni çok yoruyor. İnşallah bir an önce normale döner 🤲
Dedektifgadget Efelar8 bende merak ettim kızım 6 aylık olucak neredeyse tecrübem yok neden bu kadar bağlı acaba 2 .yaş sendromu devam ediyor olabilir mi ?
Efelar8 Dedektifgadget Evet 2 yaş sendromu olabilir diyorlar ki zaten belirtiler de öyle. Bazen 1 sene boyunca sürebiliyormuş bu durum. Benim kızım zaten hep zor bi bebekti çok biliyorum oturup dakikalarca ağladığımı
nymeria_ Efelar8 valla yanına uzanmaya da razıyım ille de meme olucak yada kucağima alip odanin icinde yüruyorum anca oyle daliyo buyudu de artik tasinmiyo ya uyku sersemi beraber dusucez bi gece o olucak 😂 Bide en gıcık olduğum gece de asla babayı istemiyo onun kucağına bile veremiyorum bana kaçıyo sanki kırk kat yabancı gibi Babasının da isine geliyo zaten hemen bende durmuyo beni istemiyo emzir yazık vs Böyle böyle bu hale geldik zaten Babalar yeteri kadar ilgilenseler belki bu kadar anaya yapışmaz bu cocuklar ne biliyim bana öyle geliyo
nymeria_ Efelar8 annemle babam da sen calisiyo olsan biz buna bakamazdik mecbur cikardin isten diyolar Gercekten sevgisi bambaska ama yipratici Sacimda beyaz cikmis dun farkettim ciddi mana da yaslaniyorum yasim 27 beyaz ne 😂