Mree biberon ile verdim kaşık ile verdim şırınga ile verdim hepsine ağzını kapatıyor, sütümü de sağdım biberonda daha önce emmişti.. Ek gıda sa şuan 3 gün tadım aşamasındayız.. sürekli uyanmasa sorun değil de yarım saatte bir uyanması hem beni hem onu yoruyor birde aç olduğu düşüncesi de insanı çok üzüyor