armut Bi kaç gündür eşimin ayağında uyuşukluk karıncalanma oluyor ayak ve bacagındada sebebi ne olabilir doktora randevu aldım ama aynı sorunu yaşayan duyduğunuz birileri varmı doktor ne demiş ne olabilir
ahmethamza armut muhtemelen fıtık ya da siyatik derler. Ayakta çalışınca ya da uzun süreli oturunca çok artıyor.