Kızlar bebeğim 2. Ayına gitecek 58 günlük ama 2. Haftasından beri hergün aynı saatte akşam aralıksız ağlaması var ve beni emmiyor gaz sancısı olduğu söyledikleri için de emzirmek için zorlayamıyorum. Şimdi sakinleşip uyuyor memeye aldığımda ağlamaya başlıyor ve susmuyor 4 saat oldu hiç emmedi ne yapmam lazım