saribakir kaka yaptığı için mi altını değiştiriyorsunuz?
Benim kızım o aylarda 12de kaka yaparsı asla sekmezdi. Ben emzirirken eşim karanlıkta flashla altını alırdı böylelikle uyanmazsı. Çiş yapmaya başlayınca altını almayı bıraktık
Sizde bu şekilde denersiniz uyanmaz. Ama tavsiyem uyuyorsa uyandırmayın