Melek2845 Bebeğim çok fazla uyanıyor gece ama yaklaşık 3 aydır boyle o zamanlar gazdan flan diyodum ama yok dr a soruyorum diştir diyo ne gelen var ne giden huy mu edindi bilmiyorum yarın saatte bi uyaniyor emip geri uyuyor sabaha doğru yanıma alıp bayılıyorum resmen. Tavsiyesi olan var mi ne yapabilirim.
dilberhala1 Melek2845 Doktorlarda bayılıyor diş diş demeye Odanın sıcaklığı.. burun tınaklığı gibi başka sebeplerde olur sık uyanmanın. Nacizane tavsiyem uykuya geçmeden önce duş aldırın burnunu temizleyin besleyin güzelce öyle yatırın bir de böyle deneyin
tbmth Melek2845 5 ay 10 günlüğüz bizde aynı şekildeyiz her saat başı uyanıyor ve memeye gelmeden uyumuyor bende huy edindiğini düşünüyoeum bunu nasıl aşıcam bilmiyorum
mucizemm94 Melek2845 gece banyo yaptırıp mama veya emzirme yaptıktan sonra odada nemlendirici makine var mı burnunada bakın tikaliysa serum fizyolojikle açın dişte olabilir önce bunları bir deneyin
Melek2845 mucizemm94 hepsini yapiyorum sicaktan da olamaz zaten klimayla uyuyoruz ben zaten bi sıkıntısı oldugu icin uyandigini düşünmüyorum huy edindigini düşünüyorum çünkü bi sıkıntısı oldugunda direk uyuyamiyor agliyo baya uyandiginda
3bebeannesi_ @Melek2845 Büyük ihtimalle destekli uyuduğu için bu durumu yaşıyorsunuz. Sallamayı bir şekilde bıraktırmanız lazım. 6 ay boyunca aynı sıkıntıyı çektim 7. Ayda sallamayı bırakınca gece boyu uykuya geçti şükür. Biraz zor oluyor alıştırmak ama inanın sonucuna değiyor
Melek2845 3bebeannesi_ nasıl alıştırdınız ben sallarken bile aşırı ağlayarak uyuyor uykusu gelince çok huzursuz oluyor o yüzden bu uyku eğitimine hiç cesaret edemedim
3bebeannesi_ @Melek2845 Eğitim almadım açıkçası ilk gün biraz salladım iyice uykusu geldi ama uyumadı sonra yatağa yatırdım bi süre biraz mıkırdandı emzirdim dönüp durdu yatakta ya çevirip popusuna pışpış yaptım biraz zorladı ama uykuya daldı sonra 1 kez uyandı mama da içiyor mamasını verdim kendi içe içe döne döne uyudu ilk zamanlar biraz zor oluyor uykuya dalması ama çabayla halloluyor gerçekten pes etmeyin