Ozge_5555 iki çocuk annesiyim büyüğüm hep iştahlıydı hep ileriden giderdi ama obez değildi şuanda da kilolu değil ama yemek konusunda beni üzmez. 6.5 aylık oğlum var kızımdan daha iri doğdu ama ne meme ne mama ne ek gıda severek yemiyor zorla uykuda besliyorum. Yese zayıf olsa umrumda değil besinleri alıyor der geçerim. Ablamın iki çocuğu var ikiside anne sütüyle beslendi ama o zamandan pbezdiler düşün 6 aylık oğlu 12 kiloydu doktor obez olscak bu çocuk dedi şimdi 14 yaşında ve diyetisyen basketbol ilerliyo kızıda aynı şekilde 9 yaşında çok kilolu ama diyet yaptıramıyo. Yani her şeyin fazlası zarar hiç yemeyende zor biliyorum ama sağlıkları yerinde olsun diyo insan. Ablam mesela hep şey der bana sen yemediği için hasta olacak diye korkuyosun bende yediği için hasta olacaklar diye korkuyorum. Zorbalıklar zaten hat safhada.
Yeterki canları içlerinde olsun napalım elbet bir gün yiyecekler ve gerçekten çok hızlı büyüyorlar. Büyüğümün bebekliği gözümün önünde hala ama 6 yaşında olmuş bile :)