KubraZey belki düşmekten korkuyordur benim oğlumun görme problemi var o yüzden biraz geriden geliyor şuan 1 yaşına girmek üzere eğitime gidiyoruz ve orada öğretmeni düşmekten korktuğu için yatmayı seçiyor ayağa kalkmak istemiyor dedi ve 2 saat boyunca kaldırıp dengesini kaybedeceği zaman hafif hafif düşürdü kendisini güvende hissetmesini sağladı ki oğlum oturduğun da devrilirse oturma pozisyonuna geçmeyi bile yapmıyordu bunu yapalı 10 gün anca oluyor ve o 2 saatten sonra oturmak dahi istemeyen sürekli yatan oğlum şuan her fırsatta oturmayı geçtim ayağa kalkmaya çalışıyor ama hala biz tutarsak kalkıyor onun dışında bir yere tutunup kalkmayı çok az deniyor ama artık yatmak istemiyor yatırınca hemen kalkıp oturuyor