Kızlar kutu bitti 7 günlük ara verdim 3. Günündeyim hala adet göremedim bişey mi oldu acaba korktum benim gibi olan var mı (bayram arefesinde erken gebelik testi yaptım negatifti yani beklediğimden değil ama panik olduğum için yaptım testi içim rahat etsin diye)