canimoglum_01 Bir türlü hangi yumuşatıcıyı sevdiğimi bulamadım ya çok ağır kokuyor yada çok hafif. Şu aralar vernel kullanıyorum ne ağır ne hafif
sevvgi canimoglum_01 türkiyedeyken bingonun kırmızı kutusunu alırım hep, hâla varmı bilmiyorum bence çok güzel 😁
Minikbiiranne canimoglum_01 bingo mavi kutu tek geçerim hepsinden güzel kokuyor ve hepsinden kalıcı ve hepsinden yumuşak tutuyor kıyafetleri
Tatlican denizalismom Kirmizi bingo aldm pek sevemedim hafif geldi . Ama kırmzi sivi deterjani harika