_thealparslan_ Bebeğim bir haftalık biraz biraz gaz sancısı çekiyor kimyonlu su vermemi söylüyorlar yenidoğan olduğu için tereddütteyim versem zararı olur mu yada ne kadr vermeliyim yardımcı olur musunuz?
Esokya _thealparslan_ ben kimsoyunu bir su bardağına bir çay kaşığı koydum ve içine biraz şeker koydum küçük olduğu için günde bir çay kaşığı veriyordum
Alimk Bende verdim. İlk işe ysradı sonra asla etkisi olmadı. Hatta 7-8 çay kaşığı vermiştim. 1 çay kaşığı vermem gerekiyormuş 😁🤦🏽♀️