Rozaannis Sol memenim altında şişlik var süt bezesi olduğunu düşünüyorum. Tam bir kitle gibi değil çünkü ve aynı zamanda kaşınıyor. 1.5 yaşında kızım ve şuan süt bezlerinde şişlik olacağını düşünmemiştim ama var mı bunu yaşayan
Rozaannis Arirang evet emiyor ama şu ara oyun gibi yapmaya başladı tam olarak emip bitirmiyor bi yeri
Arirang Rozaannis Benim de öyle bir şişlik olmuştu ama bebeğim emince gidiyordu. Eğer öyle olursa bir şey yoktur inşallah. Muhtemelen süt birikiyor tam emmediği için