duydum Allah’a şükür borcumuz bitti 4 yıllık evliyiz evlendiğimiz günden beri her ay 15 milyar borca gidiyordu banka kesiyordu şimdi birikim zamanı sizce bankaya mı her ay koyayım altın mı alayım
Kadifemsii duydum ben hisse senedi alıyorum eşimde hisse senedi alıyor . Bunları almasam altın aşarak birikim yapardım
Marianne duydum altın alacaksanız fiziki alın, bankadaki altına vergi var artık. Ben genelde hisse alıyorum, dolar alıyorum. O şekilde. Dolar alma sebebim de hemen çekebilmem önemli.
Kadifemsii duydum mobil bankacılıktan alıyorum bir şirketin hissesini alıp karına da zararına da ortak oluyorsun diyebiliriz . İstediğin an alıp istediğin an satabiliyorsun herzaman takip edebiliyorsun tabi kapalı olduğu dönemler de oluyor . Borsa işte
Femme1 Kadifemsii merhabalar Bizde eşimle uzun orta vadede hisse alalım diyoruz Siz nasıl yapıyorsunuz . alt sat mı yok sa yatırım mı
Kadifemsii Femme1 al sat yapmıyorum açıkçası onu yapmak için ciddi takip etmek gerekiyor ben yatırım için alıyorum uzunca bi süre dokunmayı düşünmüyorum
Gul-42 Caglab esımde oglum ıcın hısse alıyor hesabı var oglumun ben altın alıyorum. Esım dukkana malzeme yada kombı
ArvenMom duydum dolar altın mücevher saat biz bu şekilde birikim yapıyoruz şükür güzel gidiyor ilk ufak ufak başladık btc aldığım da oluyor bazen değer kaybetmeden ilerliyor