ipekozlemm35 Oğlum 18 aylık 8.500 kilo hangisini kullanmalıyım. 1 yaş sonrası 600 diyorlar ama kilomuz az olduğu için 400 devam etmeli miyim bilenler yazabilir mi
Sedas00 ipekozlemm35 demir damlası ölçüsü kilo ile yapılıyo d vitaminin öyle değil diye biliyorum 1 yaştan sonra biz 600 lük 1 fıs olarak kullandık
livanurvealpinannesi61 ipekozlemm35 1 yaştan itibaren 600 lük olan kullanılır. Kiloya göre hesaplanır
livanurvealpinannesi61 izd d vitamini 1 yaştan itibaren kiloya göre verilir. 15 kilo ise 1500 ıu d vitamini almalı bir çocuk. Yetişkinler de aynı kilo başı 100 ıu olmalı