fob Bebeğiyle düzenli uzun yürüyüş yapan anneler var mı? Kanguruyla mı yoksa bebek arabasıyla mı rahat ediyorsunuz?
Hande12345 fob kanguru yazın terletir. Ben kanguruyu çok kullanırdım kızım küçükken ama en fazla markete yada eczaneye giderken. Yürüyüş için rahat olmayabilir. Bebeğiniz arabasında duruyorsa bence bebek arabası daha iyi bir fikir
24-10-2023 fob sürekli kanguru kullanmayı doktorlar pek önermiyor uzun süreli kullanımda bel fıtığı yapıyormuş
AlptugB Oğlum 11 aylık nerdeyse bebek arabasıyla yürüyüş yaparız şimdi şalımı takınca hemen anlıyo çıkacağımızı
aleynaa34 Hava bu kadar sıcak değilken kanguruya koyuyodum ama şimdi o da bende çok terliyorux kanguruyla. O yüzden bebek arabası 🥰