Gon rapor siciline işler ve bir meslek sahibi olamaz diyen cahil kim acaba? Tam tersi bu rapor sayesinde birçok şeyden faydalanır, eğitimde de birçok avantajı var. Devlet kadrosu isterse çok daha rahat yerleşir. Negatif görünen olay pozitife dönüşür. Millet çocuğu kamuya yerleşssin diye sahte rapor çıkarmaya çalışıyor. Burada önemli olan çocuğunuz ve destek süreci. Siz sakin olun, sağlık sorunu yok, yürüyor, koşuyor. Konuşması geç olabilir ya da sonradan açılacak olabilir. Bunlar terapi ile düzelecek şeyler. Siz stres yapıp çocuğun üstünde baskı kurarsanız daha kötü olur. Siz elinizden geldiğince kitap okuyun, sosyalleştirin. Mutlaka ama mutlaka kreşe verin. 7 yaşında konuşan çocuk tanıyorum.