Kızım 11 aylık yaklaşık 2 haftadır saçların dipleri isilik gübi kıp kırmızı banyo yaptırdığımda geçiyor sonra tekrar çıkıyor ve çok rahatsız edip kaşınıyor şampuan değiştirdim sabamed aldık gene aynı kulak arkaları ve ensesi sürekli kaşıyor terledikçe ne yapabilirim