3kedili2bebekli haticeburak gece mama içmiyor derken? Yani mama için uyanmiyor mu yoksa uyanıyor mama içmiyor mu eğer uyanıyor mama icmiyorsa 4 sebebi olabilir tahminimce 1 su verin susamistir 2 alışkanlık edinmiştir gece beslenmesini bırakacak yakında 3 destekli uyutuyorsaniz uykusu bolunmustur desteksiz uykuya geçirmeyi deneyin yavaş yavaş aglatmadan 4 diş
dilberhala1 haticeburak Kanka hiçbir şey verme tabiki 😂 Aydan sonra gece beslenmesine zaten gerek kalmaz. Bir diğer doktor görüşleri ise 3. Aydan sonra gece beslenmesine gerek kalmaz. Çocuğunuz alışkanlıktan kalkıyorsa kendi su ver uyusun geri. Erken diş çürüklerinin başyapıtı gece beslenmesi
cattimom haticeburak bebeğim 4 aylık 3.aydan sonra gece beslenmesini kestim ben 9 aylık çocuğu neden gece beslemeye çalışıyorsun onu tam anlayamadım
haticeburak 3kedili2bebekli şimdiye kadar mama içiyordu gece bir veya iki kere ama diş dönemindeyiz içmek istemiyor ve iştahsız bi bebek üstüne dişte eklendi gün boyu hiç bişey yemiyor desem yeridir
haticeburak dilberhala1 hım bende üzülüyorum açıkçası zaten iştahsız bi bebek gün boyu toplasan bi öğün yiyor en azından mama içsin istiyorum bilmiyorum bakıcam artık
haticeburak cattimom çünkü iştahsız bi bebek düzgün hiç bişey yemiyor seçiyor o yüzden ek olarak mama vermek zorundayım kilo almıyor
kimbumadam haticeburak aşkım ama gece beslenmesi faydalı değil zaten bu aylardan sonra Mis gibi deliksiz uyuyomuş ne güzel işte
Gzdnr17 haticeburak iştahsız bebek zordur bence ama mama vermekte bence iştah kesiyor olabilir ya da anne sütü sürekli içiyorsa o da iştahsız yapıyor olabilir
cattimom haticeburak tabii ki ek olarak mama vereceksin ama gece değil uyku daha önemli şu an gelişimi açısından mamayı değiştirebilirsin ne bileyim pekmezle tatlandırabilirsin
incibaby haticeburak benimki de aynı moralim çok bozuk bu ay sadece 400 gram almış doktora anlatamıyorum 3 saatte bir yedir diyo ama yemiyo ağzında tutuyo çıkarıyo yemese de sen ver diyo o zaman daha çok sinirleniyorum
haticeburak kimbumadam deliksiz uyumuyor işte 😀😀gece max iki kere uyanıyor bidaha zor uykuya dalıyor mama içince hemen uyuyordu işte
haticeburak kimbumadam emziğe bağlı olmaya başladı emzik verip bidaha pışpışlıyorum öyle uyutmaya çalışıyorum yeri geliyor ayakta sallıyorum mecbur kalıyorum erkek bebek çok zormuş çok
haticeburak kimbumadam uyanmasa önemsemem okadar içmesin sabaha kadar deliksiz uyusun zorla uyandırıp mama içsin demiyorum zaten uyanınca ne vericem çocuğa su veriyorum içiyor bi damla atıyor
kimbumadam haticeburak cinsiyetten bağımsız canım konu -Gündüz uyumuyor -Gündüz çok uyuyor -Gece uykusu saati geç -Sabah uyanma saati geç Bence bunlardan biri sorun Saatlerini yazarsan bakalım 🤭
Dilaylaa İçmemesi daha iyi gece mama içmesinin zararları bile var siz gündüze odaklanın iştahı diştendir zaten zorlamayın
haticeburak Dilaylaa sürekli yoğurt veriyorum bitek onu yiyor bide muzlu olan seyler muz verirsem hemen kabız oluyor
Dilaylaa haticeburak yani soğuk yiyeceklere yönelir genellikle zaten böyle kendisi yiyebileceği pankek köfte tarzı şeyler deneyebilirsiniz
haticeburak kimbumadam gündüz uykumuz 2 kere sabah 7 buçuk 8 de uyanıyor sonra biraya 11 yada buçuk gibi uyuyor ondan sonra 3 gibi uyutuyorum gece uykusuna 9 da geçiş yapıyoruz
kimbumadam haticeburak Kısa uyuyor sanırım. Uyanış saatini erkene çek canım 7 de uyansın 07.00 uyanış 10.00 uyku 12.00 uyanış 16.00 uyku 17.30 uyanış 20.30 uyku Yapabilirsen böyle dene