Merhaba. 3 yaşında kızım var doktor fobisi var. Aşırı doktordan hastaneye gitmekten korkuyor. Artık sosyal hayatımızı da etkilemeye başladı. Dışarı gezmeye bile çıksak doktora gidiyoruz sanıp ağlıyor. Daha önce görmediği yerleri görünce yine doktora geldik sanıyor. Arabada yüz kez nereye gidiyoruz diyor. İnandıramıyoruz. Pedagogtan destek almak istiyoruz. Aranızda giden faydasını gören oldu mu