Ccyyln mama desteği olduğunda olaniliyor ya benim kızlar ikiz onlarda da emzirdiğimde kusma oluyordu, mamada daha nadir oluyordu. Bebek reflüsü demişlerdi ama herhangi bir şey yapmadık. Emzirdikten sonra direkt yatırmayın. Biraz dik tutun, gazını bebeği dik tutarakta çıkarabilirsiniz. Reflü yatağı mantığı ile düşünün yani. bi on beş dakika kadar dik tutmaya çalışın. Sütünüz problemli olduğundan değil de formül süt ve anne sütü arasındaki kıvam farkından olduğunu düşünüyorum.