kocamdakocam bende denemiştim böyle şeyleri ne var sanki insan her an tes çubuğunu bulamıyor idrarını bı bardağa yap üstüne biraz çamaşır suyu dök eğer baloncuklar oluşursa gebelik var oluşmaz aynı duruyorsa yok ilk bebegimde yapmıştım kabarcıklar oluşmuştu aynı kolanin içindeki kabarcıklar gibi sonra tes yaptigimda da çıkmıştı denemekten zarar gelmez bunu da dene istersen