daha önce biri daha böyle bir başlık açmıştı ve moderatörlee ekran görüntüsü istemişti reklam girince saat gözükmesiği için alamıyorum.
23.05 te reklam izledim 23.08 de birdaha reklam tam bir başlıga giriyorum yine reklam tam yorum yazıcam tekrar reklam happymom da kullandım hamilelik boyunca hiç böyle olmuyordu. Son zamanlarda burada aşırı reklam girmeye başladı gerçekten çok sık oluyor bu durumda hiç giresim gelmiyor yorumu yazarken bile reklam bitmesini bekledim çıldırmalık yakında sinirden silicem sizdede bu kadar reklam cıkıyor mu?