Semrabor Seyhancann bebekten bebeğe fark ediyor canım o bize ilk doktorumuz sma önerdi sonra kakasını yapamadı bebeğim 6 gün 4 gün 5 gün hep böyleydi araştırma sonucu hipp combiotik kullandım onda kaka sorunu düzeldi fakat hazımsızlık oldu 1 hafta şaka değil hani bazıları abartarak söyler ya öyle değil gerçekten ertesi gün öğlen vakitleri yatıyor gece boyunca uyumuyordu oda yorgun düştüğünden yatıyordu neyse bilmiyoruz tabi yine doktora götürdük aptamil comformil önerdiler bu sfer başka doktora gittik bakalım tadı iğrenç ama yiyor kullanan arkadaşlarımda memnunlar biz daha yeni başladık ama iyi gibi sanki sende deneyerek görceksin her bebekte ayrı etkileri oluyor
Yasmin26 Seyhancann hipp compiotik , ben cok arastırdım tüm mamalara oranla en az katkıyı iceren o biraz daha pahalı tabi digerlerine oranla ama en iyisi bence hem gaz yapmıyor hem dogal
Alimk Bende sma kullandım bebeğim kakasınınyapamasın sadece geceleri 2 defa veriyodum. Sonra mamayı kestim gecede sağdığım sütü verdim bikaç gün kaka yapmaya başladı. Sonra tekrar bi kere mama verdim. Denemek için. Yine kakasını yapamadı. Dün hipp organik aldık gece verdim 1 defa bakalım işe yarıcakmı
Sdyy Bizde bebelac gold kullandık yeterli kilo aldıramadık birde kakasını yapmıyordu ozaman 5 günden önce, 1haftadır hipp combiotic kullanıyoruz kilo almaya ve kakasını yapmaya başladı henüz bir sıkıntı yok şükür ☺️
Seyhancann Yasmin26 şimdi bakıyorum da yorumlarına şikayet var sitesinde baya kötü yorumlar yapmışlar Hipp için kararsız kaldım
Sdyy Seyhancann deneyerek anlayabileceğiniz bir şey bende tecrübe ettim holle organik kullandım kilo aldı ancak kabız yaptı, aptamil kullandım aşırı gaz yaptı bebelac gold kullandık sonra oda kilo aldırmadı. gerçekten bebekten bebeğe çok fark ediyor. Birde emziriyorsanız eğer önce mutlaka iyice emzirin mamaya alışıyorlar gerçekten bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama
Seyhancann Sdyy canım 4 buçuk aylık emziriyorum ama sütüm azaldı sanırım takviye yapmayı düşündüm birde her ihtimale karşı evde dursun diye
Emineduha Bizde 2.ayında hipp kullanmıştık 1 ay sadce şimdi 7 aylık olduk hipp 2 aldık ağzına bile sürmedi doktoruna sordum aptamil prosyneo 2 Önerdi onu kullanıyoruz beğendi heraldeki seve seve yiyo gaz kabızlık yapmadı hiç şuanlık memnunuz
Masal-2019 Birçok mama denedim en iyisi aptamil ama bebekten bebeğe değişir kendileri tercih ediyolar daha çok