Kızlar 6 buçuk aylık olduk. 5 aydan beri ek gıdaya başladık tadımlar yaptırdım. Şimdi öğlen çorba/sebze püresi, arada meyve, akşamda yoğurt veriyorum. Kahvaltı için doktor 7. Ayda başla dedi. Kilomuz iyi maşallah acele etme dedi. Kahvaltıda neler yediriyorsunuz? Karışım halinde mi ayrı ayrı mı veriyorsunuz fikirlere ihtiyacım var🙏🐣