miraymom2 bende lansinoh 2’li var. Doğumun ikinci günü bir kez sağıp kendimi rahatlattım. Bebeğim memede yaşıyordu. Bir daha kullanmadık. 20 aylık emmeyi bıraktı. Bırakınca göğsümü sağmam gerekirse diye evde tuttum ama gerekmedi. Düşünürsen temiz. Kızım biberonu ağzına bile sürmedi zaten suyu bile bardakla başladık. Senin nezdinde almak isteyenlere de ilan etmiş olayım.