Arkadaşlar bebeğim 8 ay 14 günlük. 35cm ile doğdu. 42,4 baş çevresi şu an. Benimde kafam küçük olduğu içim doktorumuz yapısala bağlıyordu. Çünkü cocuğumun belirgin bir geriliği yok. İsmini bilmesi göz teması vs. Fakat bugün nörolojiye gitmemiz önlem amaçlı iyi olabileceğini söyledi. Bunu yaşayan var mı nörolojide neler olur. Baş çevresi kücük olunca beyin gelişimi devam mı etmiyor aşırı endişeli ve çok üzgünüm yüreğim yangın yeri gibi