Sadece anne sütü ile sagım yaparak besliyorum kızımı 2 gun once sag gogsum sürekli zaten orası olur yıne oldu atesli 39 a kadar atesli ve sıtma oluyor bende sıcak soguk kompleks duş masaj 3 4 gunde anca geciyor 2 gun oldu ha dedım rahatladım bu sefer de sol oldu orası olmazdı hıc artık cok yoruldum yıne ateslendım aglıyorum artık hayır acıyı gectım kızımı dusunuyorum ya kesilirse diye zaten surekli bu hale geldigım için cevremde bilir aşırı kotu oluyorum aglıyorum acıdan surekli o yuzden goren vermesen mi ki diyorda yapamıyorum kesemem istemiyorum kızımın rızkına giremem zoruma gıdıyor suan bıle ya kesilirse dıye ya gercekten anlatamam cok canım yanıyor napcam bılmıyorum artık her ay oluyorum yoruldum ne yatabiliyorum ne kızımı kucagıma alabiliyorum sagmak zaten zor bıde bu oluyor isyan etmek gıbı kesinlikle olmasın sükurler olsun Rabbime hep cok sutum vardı hala oyle ansızın ya kesilirse dıye korkuyorum yada hep boyle acı mı cekıcem napım doktora da gıttım doktor da hayret ediyor sürekli olmama kiste cevırcek dıye korkuyorum ya aklınıza ne gelirse denedim işe yaramıyor bende 3 4 gun cekıyorum o acıyı antibiyotik de kullandım her oldugumda da kullanamam ki nasıl bı yol izlemem lazım bu arada gogus ucum hıc yoktu halen oyle kızım tutamadı oda haklı nasıl tutsun hıc yok duz dusunun halen belki bı umut belki tutar diye deniyorum ama bılmıyor yanasmıyor bıle