ysmnabd Kızlar bebeğim çok rahatsz öğlen 3 en beri ağlıyor rop muayanemiz vardı gözleri çok ağrıyor şişti ondan çok ağrıyor napscagımı şaşırıdım yarın aşımız var ertelesem sorun ederler mi ? Deli olacagım çok ağlıyor perişan oldum
dilberhala1 ysmnabd Yarın sağlık ocağını ara ertele anlat durumu 2 3 günden bir şey olmaz. Birde yicek aşıları onun huzursuzluğu çocuk hepten mafolur. Ama mutlaka ebeyi ara sabah konuş
alparslan1_ ysmnabd bizim oturduğumuz yer çok kırsal her zaman aşı bulunmuyor. Genelde aşıların çoğunu hemşire kaç gün sonra yaptı. Ama iletişim halinde olupta geç götürün. Ben olsam kafama göre geç götürmezdim yine.
ysmnabd dilberhala1 evet bende onu düşünüyorum çünkü gözleri şiş saatlerdir uyumadı ve ağlamaktan maf oldu
dilberhala1 ysmnabd Kıyamam ona yavrum benim ya Allah şifa versn sabah inşallah hiçbir şeyi kalmaz bir an önce geçer 😔
elmaliturtam Sabah arayın anlatın durumu rahatsız olduğunu söylersiniz ertelerler size uygun bir tarih verirler geçmiş olsun bebeğinize