Betulsark öncelikle çok geçmiş olsun. Benimde oğlum 2 yaşında aybı sizinki gibi dediklerinizin aynısı yarın götüreceğim vakalım ne diyecek 1 haftadır böyle önceden normaldi katıydı ama yine de yapıyordu, çok süt içiyor ondan mı bilmşyorım aşırı iştahsız yemeyerek mi kabız oluyor onu fa bilmiyorum zorlamaktan poposunda çatlak oluşmuş sürekli anestezisi krem sürüyorum