Busrayusraaaaa Oturak şeklinde olanlardan hiç kullanmadım hediye geldi. Ama ben zaten mama sandalyesi almıştım o yüzden kenarda kaldı düşünen olursa foroğraf atabilirim kızlar. Alan olursa yarın kargolarım😊
Busrayusraaaaa MiracAlpinveUmutunAnnesi 
Busrayusraaaaa ferda1 
Busrayusraaaaa ferda1 üzerinde çizik dahi yok hediye edildi odada kenarda duruyor. En azından lazım olan birine gitsin 🌸
Busrayusraaaaa MiracAlpinveUmutunAnnesi bende istanbuldaydım evlenince geçici olarak bartına geldim 😊Bartında merkezdeyim siz istanbulda neredesiniz..