eminmomss Oğlum 19 aylık bu sabahtan beri ishal yoğun sulu şekilde yapıyor sabahtandır 4-5 kere yaptı üstünü batıracak şekilde muz elma yiyor başka ne iyi gelir anında ne keser? Birde neden olur acaba bilgisi olan varmı diş çıkarmıyor
turkan2_ eminmomss pirnic kayantin lapa yapın yedirin ve onun suyu xok iyi geliyo kesmese yoğurta mısır nişastası yda buğday nişastası da olabilir oda iyi geliyo geçmiş olsun
Deletedmom_123 Merhaba geçen hafta oğlum çok kötü ishal oldu günde 10’da fazla kaka yaptı bi akrabam enterogermina kira probiyotik önerdi çokta emin olmayarak denedim ve anında kesti şaka gbi ama bende inanamadım
eminmomss Deletedmom_123 Eczanelerde mi satılıyor?bakayım bende bi teşekkür ederim turkan2_ Teşekkür ederiz bebegiminbesigicamdan Bakayım bi teşekkür ederim 🌸
eminmomss aslananne27 Muz bugün 2 tane yedi fazla da vermek istemedim açıkcası Haşlanmış patates yemiyor direk atıyor ağzından bide pirinç yapıp vericem teşekkür ederim
eminmomss suheyla92 Ay ağzını hayra aç kız allah korusun çok şükür kusma filan yok keyfi de yerinde sadece bu sabahtan beri ishal
Sinemince eminmomss hem kendimizde hem de oğlumda ishal durumunda zeolit kullanıyorum. instagramda doktor hasan hüsnü eren hoca var onda görmüştüm geçen yıl çocuklarda yarım şase yi suda çözdürüp içirin diye. Cidden hemen kesiyor ishali. Tamamen doğal birşey zaten vücutta radyosyon detoksu olarak ta kullanılıyor
soda eminmomss emziriyoriyorsanız ve bu aralar erik kayısı kavun falan yedıysenız o da tetıkleyebilir. Emzırmıyorsanız hasta olabılır benim de kızım bu bugün ishal oldu ama hastaydı zaten iki gündür ateşi var ondan dikkat etmek gerekıyor sıcaklar çok egkılıyor çocukları Allahım korusun evlatlarımızı
eminmomss soda Yok emzirmiyorum normal yemek yiyor sadece hasta da değil çok şükür sadece ishal var sabahtan beri keyfi yerinde size de geçmiş olsun
aslananne27 eminmomss salgın var canım benim abimin kızı da yakalandı geçmiş olsun tekrar kusmada vardı onda iştahsızlık
RANAMMM eminmomss Ayran yapın içine bir tatlı kaşığı nişasta koyun karıştırıp içmesini sağlayın, birde prebiyotik başlayın enterogermina Kids kullandık hemen faydasını gördük
soda eminmomss o halde suyunu kaynatıp soğutup öyle verin genelde sudan kaynaklı salgın da olabiliyor. Çünkü bize doktor geçen haftalarda sudan olabilir demişti. Teşekkür ederim 💐
eminmomss aslananne27 Teşekkür ederiz canım size de geçmiş olsun .. Evet salgın varmış dikkat etmek lazım çok şükür kusması iştahsızlık yok tek belirti şuan ishal geçmezse hastaneye götürcem
eminmomss soda Hazır su kullanıyorum sürekli hiç kaynatıp soğutmadım hazır temizdir diye kaynatmam mı lazım onuda? Evet salgın varmış bu aralar eşimde ateş istifar vardı kaç gündür doktor salgın demişti dikkat etmek lazım Allah korusun valla bebişler etkilenmesin çok zor atlatıyolar