Bence her bebek kendine özgü seslerle bişey anlatır mesela benm kızımın uykusu varsa nımnımnım tarzı ses çıkarır eğer karnı acıkmışsa horlama tarzı kokkokkok die hırlıyo😂 biyeri de ağrıyosa kesinlikle büyük insan gibi inler mutlu oluncada çığlık atar henüz 4 aylığız