Kızım 7 ay 23 günlük. Artık neredeyse sadece mama ve ek gıda şeklinde ilerliyoruz gibi bir şey. Önceleri sadece geceleri emiyordu şimdi onu da istemiyor çok nadir emdiği oluyor o da max 10 sn fazlası yok. 2 ya da 3 ögün şeklinde ilerliyoruz ama bazen hiç yemiyor bazen daha fazlasını yiyor. Net olarak günlük şu kadar mama içiyor hesabını yapmadım ama 400gr mama 3 gün gitti en son. Genelde 900 gr olarak aldığımız mama ortalama 7 gün gidiyor. Bazen 10 gün gittiği de oluyor. Sizce mama içme miktarı nasıl. Az mı çok mu? Her hazırlamam da 120 125 cc içiyor tek seferde fazlasını kabul etmiyor bu arada. Doğum kilosu 2.940gr dı. En son 6ay 15 günlükken 7.400gr geliyordu kilosu. Zaten ondan sonra mamaya düşkünlüğü arttı bu ara gözüme kilo almış gibi geliyor ama kilosunu bilmiyorum. Sizce iyi mi nasıl beslenme şekli