Kızlar oğlum iki ay on günlük kafa kontrolü olmadığı için ve kafasını kaldıramadığı için doktora götürdüm gevşek bebek sendromunu da çok araştırdım hoca yüzde doksan görmüyorum dedi kan testi yaptı kasları için temiz çıktı çok şükür bir ay sonra hala kaldıramazsa çocuk nöroloji doktoruna göndercem dedi sizin bebekler ne zaman kaldırdı kafasını dua edin benimde bebeğim bir aya normal şekilde kaldırsın 🙏🏻